När man minst anar det

•Överraskningsfest •30-år •Vänner •Musik •Bussresa •Dansande •Drinkar/Cider/Vin/Öl/Shots •Blandade allt •Nattamat ett måste! •Fest •Några vilotimmar

Ja ihelgen var vi ett gäng iväg på en överraskningsfest för en vän som fyllt 30 år- på en kryssning med Cinderella! 
Har varit iväg på en partykryssning förut för flera år sen och tyckte nog inte att det där var något för mig och minns att allt gungade även efter att vi klivit av båten. Ska erkänna att jag var lite skeptiskt till hur det skulle bli den här gången, speciellt med gungandet, men satan i gatan vad kul vi hade uppriktigt sagt! Och nått gungande kände jag knappt av. Överraskad? Joo det blev hon allt när vi stog där på lördagsmorgonen/förmiddagen med en en packningslapp till henne :). 











Jag själv lyckades bara knäppa två kort men som tur var låg Carine i lite bättre! ;D 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback