En funderare

Jag borde verkligen verkligen sova, ska på kurs i Västerås imorgon hela dagen, Tuva ska vara på dagis strax efter kl.7 så med andra ord står alarmet på 5.30, men klockan har slagit över tröttheten och tankeverkstan är igång och i mitt huvud löser jag världproblem, typ. 

Skulle även träna för Malin imorgon, längtade verkligen och var riktigt taggad efter att jag hoppade lite själv i lördags men så blev träningen inställd, neej! 
Det här hoppade vi i lördags. Jag har turen att kunna åka på ett bananskal och hoppa det Malin ställt fram på banan, vilket gör att jag aldrig behöver fundera på vad jag ska hoppa och om det är rätt avstånd, kan man kalla vardagslyx! Och så serier, älskar serier och olika övningar, kanske just för att det är det ända jag kan, "kommer man in kommer man ut" ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback