5 av 5

Skulle ha varit min 5e lediga dag av 5 idag, men jobbade ett extra pass i söndags och idag var jag på jobbet och var med på ett telefonmöte, så några lediga 5 dagar som det var tänk från början blev det inte. Söndagspasset gick riktigt snabbt, antagligen för att jag jobbade med roliga personer, vilket verkligen gör skillnad och mötet idag tog inte värst lång tid det heller. 
Har annars mest varit ute idag, Tuva och Ella var båda lika nöjda över vädret. 
Tog en fika med Hanna på stan efter lunch och på vägen hem svängde vi förbi och hälsade på min Mormor. 
Stallet och ridning har jag såklart hunnit med också, både Pernillas Princen och Milli. 
Och nuu är det tack och godnatt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback