Maj månad

Som sagt igår sov vi ute hos Malin, mysigt värre, Tuva tog vara på tiden, minst sagt, och slog inte igen sina blå, blå/gröna (?) förrän runt 23 (!!) på took för sent.
Med andra ord har hon varit lite halvmosig idag, förstår jag det, men när hon vaknat till något sådär tog vi oss ut i stallet och Malin hoppade Milli inför helgen.
Vid lunch hängde jag & Tuva på Carine, Tobbe och Theo ut till familjedagen i Lunedet, oh herregud! Folk och bilar högt och lågt, lägst var nog Carine&Tobbes som parkerades så på sidan i ett dike att den höll på att välta, synd att jag inte tog kort så ni fick se!


Kommentarer
» Emelie O.

Jag såg dej längst vägen i lunedet. Försökte hälsa! ;)
Vi stod i kö i 40min och kom inte ens till bron.
Så vi vände där och åkte hemåt :) haha!

Svar: Jasså gjorde du det :) Jag såg väl inget, som vanligt haha ;) Eyy fy fasen va foolk, helt galet! Jag gav mig inte änns på att åka in, ställde mig på vägen (vägrenen) istället. Ni missade inget vill jag lova :P
Frida

2013-05-07 09:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback