Tar det imorgon och imorgon och..

Okej som vanligt planerar jag och så blir det i slutändan helt annorlunda. Igår såg jag framför mig hur jag packade klart det mesta, handlade mat inför veckan och hur jag idag kunde fixa med annat. Fick istället besök till och från från lunch till kvällen (vilket var mycket trevligare) så värst mycket packande blev det inte (bara i mitt huvud) handlat blev det i alla fall och mat är gjord som vi ska ha med oss.
Senare på kvällen tog vi filmkväll och såg den senaste Wallanderfilmen och då sköt jag yttligare på den ljuvliga packningen. Så inatt lyckades jag rota fram lite och nuu har jag snart lyckats fått ner det mesta, men har knappt en aning om vad jag har stoppat ner, har jag sagt att jag HATAR att packa?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback