Stelna

Jäkla kyla då! Ville verkligen iväg och hoppa med Malin idag, men vi fick ställa in det :(, fingrarna skulle väl frysa fast i vantarna och hästarna i transporterna.

Men jag ska inte klaga, det är inget problem med lite kyla och ingen hoppning, egentligen, min fina vän har det värre, hon sa att det alltid finns dom som har det värre och jo så är det! Envis och stark som hon är kommer hon fixa allt galant, såklart! När hon gjort det kommer magklumpen försvinna igen, tills dess får den väl stanna då..

Ta hand om er där ute!


Kommentarer
» Madde B

Om jag får bestämma så ska magklumpen försvinna nu och inte sen. Så det så! Kram

Svar: För din skull gör jag allt! :) kram
Frida

2013-01-23 11:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback