Sifferbyte

Alla säger att 2013 ska bli deras, visst ta det, 2012 var nog ändå mitt, vårt.
Vad mer kan begära än att få en liten person som valde att göra våra liv extra spännande från och med maj?
Och inte nog med det så placerade sig fina Malin&Milli sig i 145cm och hoppade runt 150 med endast 2 ner, om jag var stolt när jag fick höra det!
Såg fram emot sommaren men den regnade bort, istället fick vi en fantastisk vecka i Portugal. Jag kan rabbla på hur länge som helst om allt bra året som varit men då kommer ni inte änns orka läsa till hälften.

Året kunde i alla fall inte avslutas bättre, med tre rätters och såklart trevligt sällskap, inga nya nyårslöften med att träna mer och äta nyttigare, även om jag borde, mycket man borde och för den delen inte borde, med det tar vi tag i det nya året!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback