Ibland är det bara så

Grå dag och jag gillar det inte alls! Milli var riktigt billig och gjorde mina armar 1 meter längre, mamma kontrade med att "hon är ju i alla fall snäll" som om det skulle få mina armar tillbaka till normal längd igen och humöret på topp?! Var ju värt ett försök, fast jag tror hon ångrade sig i efterhand..
Den lilla har tydligen också fått längre armar, mer förståeligt på henne, och sopade rent på vardagsrumsbordet förut. Tyvärr tyckte inte en av mina nya fina ljuslyktor jag fick av Hanna om att bli nerslagen och gick i ett antal bitar..
Och så toppar vi det med att Tuva tog fram små horn nu till kvällen, för att testa vem som är envisast och mest vrång här hemma, JAG har fortfarande den titeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback