Helt som vanligt

Ja dagarna rullar ju på, helt som vanligt och helt som vanligt var det dar sen jag skrev ner nått här. 
Helgen speedade på i samma fart som alltid. I lördags (håll i er) åkte jag iväg på hoppträning för Malin i ridhuset, om det var kul!! Milli verkade också tycka att det var en höjdare, våran träning blev nog hellre än bra, jaja. 
 
Söndagen gick åt inne i Örebro, IKEA och leta klänning då vi ska på bröllop nästa helg, blev dock ingen men har två reservplaner.
På kvällen var Malin här, planerade och kollade på lite tävlingen och mös. 
 
Måndagen tillbringade vi nästan hela dan ute i stallet, grejade och dolade. Så gött, man somnar så himla bra och skönt när man hållt igång lite på dagen. 
 
Så igår, lunch med Carine&Theo innan vi hade träff med Föräldragruppen och så stallet på kvällen. 
 
Idag, ja vad har vi gjort idag, inte mycket mer än varit i stallet och ridit. Eftersom jag svor lite över henne förra veckan, lilla hästen, så får jag väl berömma henne nu istället. Hon är på ett strålande humör och jättefin och rolig att rida just nu- lika bra att njuta så länge det varar. 
 
Ska väl ta och berömma lilla kotten här hemma också, när jag ändå är i farten, som faktiskt börjat somna riktigt bra  på kvällarna igen.
 
Upp tidigt imorgon, så nu hoppar vi i sängen, god natt!
 
På våran gata i stan..
 
 

Kommentarer
» eva

Verkar vara full rulle som vanligt Frida, även på Tuva.Vad hon växer den lilla tjejjen. Ha det fint hela familjen!!

Svar: ja vi måste hålla igång lite varje dag, annars kryper det i oss båda ;) jaa tiden går verkligen jätteefoort! :| hoppas allt är bra med dig =)
Frida

2013-01-17 21:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback