Tågar på

Så har några dagar glidigt förbi sen sist jag skrev av mig. 
 
I lördags var jag iväg och på hoppträning för Malin igen, svävade dock inte på rosa moln som efter i tisdags men det får man inte alltid heller. Det gick absolut inte dåligt, då är jag orättvis, men det var en lite mer pigg häst än sist, och kanske jag själv var mer på spänn, ego som jag är vill jag nog ha min tränare för mig själv, haha. 
 
Här får ni lite filmbevis från i lördags. 
 
 
 På kvällen slog vi klackarna rejält i taket, middag och vin hemma hos mig innan jag och Malin entrade Statt, och när man väl är ute är det lika bra och göra det rejält med efterfest också, jovisst! 
Och efter det kan ni alla föreställa er hur vi mådde och hur söndagen såg ut, lyckades i alla fall ta mig ut på en promenad på eftermiddagen. 
 
 

Kommentarer
» Anna

Snyggt ridet! Såg ju jättebra ut! :)
Ses imorgon! :)

Svar: Du är snäll du! =) Javisst gör vi det :)
Frida

2013-02-13 18:48:37
URL: http://annfor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback