På ett eller annat vis

Man kan ju tro att vi inte kom iväg til ridhuset igår, men jodå, efter lite trix med snön och byte av bilar blev det allt hoppning. 
Hoppade samma som sist vi var iväg, väldigt nyttiga och bra övingar, med både travhoppning och studs. 

 
 
 

Tänkte i början när vi hoppade att fasen idag går det inte lika bra som sist, men sista rundan kommer jag leva på länge, min snälla lilla häst som hoppar runt så bra med mig. På lördag ska vi på det igen, gud så kul! Och gud så jag längtar till att få åka på tävlingar igen. Kanske ni tror att jag ska dra på mig dom vita ridbyxorna som legat på hyllan i ja 4 år, men nej så kul ska vi ha, dom får allt ligga kvar där, åker dom på igen så blir det över någon 90cm och det tror jag inte Milli är så sugen på. Nej jag fortsätter att hålla mig till marktjänst :)
 
Tuva lekte med sin Farmor medans vi var iväg, efter det passade vi på att åka pulka i all snö. Annars är det full fräs på henne här hemma, när man fyllt 9 månader behöver man inte lägga sig förens tidigast 23 på kvällen, visst? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback