En enkel tisdag

Idag blev det kvällsjobb igen, lite längre pass idag, från 14.30 till stängning, passar på nu när lillebror Simon är hemma en sväng igen och kan vara min nanny :) 
På förmiddan hann vi även med att bla. vara förbi öppna förskolan. 
 
 
 
Vareeenda grej skulle ur lådan..
 
Jag förstår att Theo undrar vad hon håller på med.
=)
 

Carine upplyste mig om billiga Converse på Coop, insåg dock att jag inte hann klämma in att åka dit innan lämning av barn och jobb och såg min storlek flyga iväg. Men när jag kommer hem har Peter tagit en tur ner dit och hittat ett par svarta i min storlek, ibland ska man ha tur, och en snäll sambo! ;) 
 
449:- på Coop Forum
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback