4 minuter innan fredag

Två dagar på jobbet så fick jag en härlig förkylning och halsont, imunförsvaret har väl blivit sämre nu när man gått hemma och inte utsatts för alla baskilusker varje dag. Har pimplat huskuren varmt vatten, citron och socker hela dagen så halsen känns nog allt redan lite bättre. 
Mellan snytpapper och drickande har jag även varit iväg och haft körlektion (med släp, inte blivit av med det eller så;) och det gick himla mycket bättre än vad jag hade trott, men än ropar jag inte hurra, ska plugga säkerhetskontrollen som aldrig förr, om jag ska.
 
Tack och godnatt!
 
Håll alla tummar ni kan där ut för att det var andra och sista operationen för fina vännen idag och att hon nu slipper allt och blir frisk, mina är i alla fall blå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback