Torsdag & fredag

Peter hjälper Johan och Pernilla med stuprör och diverse plåtjobb till deras fina nya altan och uterum så Tuva och jag har också varit med, lekt och umgåtts. Ikväll hade vi pannkaksmys, gillades av både stora och små ;) Har mosat i mig mat hela dan och toppade med att sockerkicka mig ikväll efter morgonens lilla svimningsincident som jag hann rädda upp i sista sekund. Den flög över mig bara sådär, utan anledning, igen.. Nu är jag dock så mätt så det står mig upp till öronen och imorgon när jag vaknar vill jag (och måste jag) må lite bättre, på förmiddan ska vi förbi och träffa Yvonne, Love och Neo, på lunchen ska jag ta in hästarna och sen jobb till kvällen, sen var fredag gjord. ✔
God natt!


Kommentarer
» Frida P

Hej Frida! Angående svimning, har du kollat järnet? Järnbrist var nämligen orsaken till att jag tuppade av under flera års tid. Kram/ Frida P

Svar: Hej! Det var anledningen till att jag svimmade lite under graviditeten så det är mycket möjligt! Har järntabletter kvar hemma som jag faktiskt kan börja äta igen. Tack för omtanken :) kram
Frida

2013-08-31 09:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback