Passerar

Fick jag bestämma så skulle jag gärna ha sommar jämt, skulle utan tvekan kunna hoppa över hösten och vintern. Har varit dålig på att röra på mig nu ett tag (förutom ridningen) men faktisk så tog jag några promenader förra veckan, (bäst att passa på så länge regnet håller sig borta!) i onsdags med Hanna och i torsdags med Lisa inne i Örebro. Hade en årlig träff, jo det är nog ungefär ett år sen sen vi senast sågs och ändå bor vi bara någon halvtimme ifrån varandra, jag och Lisa, inte för att det märks när vi väl ses! Åkte in på förmiddagen och var där hela dan, åt sen frukost, tog promenad, Tuva fick leka lite i lekparken och tillsist tog vi en vända på IKEA. Som vanligt lika trevligt att träffas!

Helgen har bara flutit på och varit lugn, i lördagskväll hade vi besök av Emelie och igår jobbade jag.
Nya veckan började med några samtal och ett steg närmare förändring..

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback