Jag hade mycket o säga

1, 2, 3 så har redan fredag, lördag, söndag redan gått, och 4 även måndagen.
 
Tävlingen i lördags rullade på fint, när vi väl kom dit. Hade en liten oro inom mig över min "sega" häst med lite svullna bakben, såg framför mig hur hon skulle få kravla sig över hindren för att komma igenom banan. Behövde jag ha oroat mig? Inte det minsta! Väl inne på banan till 130 tände hon till som skjuten ur en kanon och blev sitt "vanliga" jag, lika grymma som vanligt hamnade dom längst upp i resultatlistan, M&M, helt som vanligt. 
I 140 var det inget fel på krutet heller och blev placerad även där. 
 
 
 
 
Morran fick också en placering i 130.
 
 
 
 
Kammen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback