Enkellyx

Nyduschad, nybäddat och helt nya lakan, vardagslyx så det bara sjunger om det, att sova nu kan ju knappast bli bättre (okej förutom stormen utanför).
Och sämre sömn inatt är svårslaget, började med att jag aldrig riktigt lyckades varva ner helt efter jobbet innan jag gick och la mig och så fortsatte det med en allmänt dålig natt. Som pricken över i:et vaknade Tuva till vid kl 3 som annars alltid sover som en stock, stod raklång i sängen och ville dessutom inte somna om!!

Haft mest en innedag idag, inte förens efter lunch tog vi oss ut och bort till Annica & Pontus en sväng och nu tidigare ikväll var jag i stallet, Malin hoppade Milli lite innan helgen. Jag piggnade som vanligt till efter att jag hade varit där och blev extra rastlös när Tuva sov när jag kom hem, snodde en idé och blingade lite, idag nummerlappen och i förrgår dopalbumet. Är på pyssel- och fixhumör för tillfället, har en massa idéer upploppade i hjärnan, får se vad jag sätter händerna i härnäst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback