Bättre än jag förtjänar

Hej igen efter helgen.
Har i vanlig ordning haft en toppen helg och inte haft någon tid (och ork) till uppdatering.
I lördags började jag med att fixa bort utväxten, stallet på lunchen och sen fick vi besök av Pernilla, Johan & Maja. På kvällen var jag ute på galej och luftade mig, Statt och Petter, hade en superkväll med vin, cider, drinkar och shot (!), tipp topp sällskap, nattpizza och privatchaffis.
3 1/2 timmar efter läggdags var det söndag för min del, matning och utsläpp av hästar och fix i stallet- god morgon! Totalt självförvållat och jag borde mått sämre efter kvällens och nattens dryckesblandning men icke, dock blev det inte många mer slängar gjort på dan efter det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback