Höst på riktigt

Bara av att titta ut får mig att frysa, nått jag måste införskaffa mig är en ordentlig fleece.
Promenaden igår med Yvonne och Love var istället svettig och varm men det var nog en av dom sista varma här hemma. Nått som nog var sista gången var turen i spåret, ormar och grodor är nått jag helst slipper om jag får välja, stadspromenaderna passar mig bättre ;)

Tuva behöver i alla fall inte frysa i sin stickade tröja som hon fick när hon föddes, hon har nu vuxit i den och den sitter som ett smäck. 


Kommentarer
» We

Herrejistanes va söt hon är 😊

Svar: Du är så guliig! =)) Men hörru nu får du skicka på mig lösenordet så jag kan få läsa din blogg med!
Frida

2012-09-12 12:32:44
URL: http://emsiiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback