Frågan är

Tråkig jag är, inget blogginlägg igår och knappt idag heller. Men har inte gjort mycket intressant varken igår eller idag. Idag har jag i alla fall tillbringat några timmar i stallet, tog in blöta hästar med genomblöta täcken, spolade benen på alla, det måste sluta regna snart annars kommer dom få simma i hagarna, krakarna- ändå går dom i riktigt bra hagar speciellt när man hör hur andra har det (!) sen pysslat och dolat lite.

Imorgon drar Gastros Oktoberfest igång, frågan är om man ska gå dit eller ej, Peter tyckte att jag skulle gå så stannar han hemma med Tuva. Senast kl.16 imorgon måste jag bestämma mig, då släpps dom sista biljetterna, förköpen är tydligen redan slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback