Den lilla bruna

Några spöken dök inte upp och det gick som förutsättningarna- strålande!
Min lilla skogshäst (som hon betraktas som i dom flestas ögon, men vad spelar det för roll?) skötte sig över (mina) förväntningarna, 3 placeringar av 3 starter. Vann 125, 3a i 135 och 3a i 140, dessutom lyckades dom vinna meetingpriset, duktiga Malin&Milli. Lika stolt som vanligt är jag, mer behöver jag nog inte säga. 
 
Skogshäst eller tävlingshäst, för mig kvittar det, jag är lyckligt lottad som har henne, tänk om hon kunde finnas i 100 år.. 
 
 
När man ska rida för första gång så är det
lika bra att börja med något rejält :)

Kommentarer
» Therre

Skogshäst?! Vilka säger det egentligen? Milli är väl ute och tävlar mer än de flesta :D
Kul att det går så bra för dom, förstår att du blir stolt. Det ska man vara som hästägare! Grattis :D

Svar: Om jag ändå visste vem eller vilka som är dom anonyma som lämnar kommentarer? Är väl någon eller några som stör sig på att hon går bra, sånna finns ju alltid. Tack! =))
Frida

2012-09-19 09:20:30
URL: http://therre.bloggagratis.se
» Madde

haha varför skulle hon vara en skoghäst för då? Isåfall är ju skogshästar betydligt bättre än vanliga ridbanepållar.

Svar: Folk och deras åsikter =)
Frida

2012-09-19 13:43:09
» Hannah

Skogshästen ska få bekänna färg om några veckor, då ska vi ge oss ut på långtur :D

Svar: Hon längtar :D
Frida

2012-09-19 17:39:34
» Lisa

Så duktig hon är! och malin också givetvis. Ja, tänk om man fick ha dem med sig hela livet, det vore underbart <3

Svar: Ja visst är dom :) Drömma kan man, ingen hade varit gladare än mig om det blev sanning ;)
Frida

2012-09-20 13:24:20
URL: http://lisadressage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback