Dagens "lära sig"

Babymassage och hälsat på Lisa i Örebro har vi pysslat med idag. Milli fick en vilodag, tror inte hon var ledsen för det, vädret visade sig ju inte från sin bästa sida, idag heller. På dom få minuterna det tog att packa ur vagn och barn från bilen hann allt bli plaskblött och en annan såg ut som om man nyss kommit ur duschen. Nya gummistövlar och regnhatt ska jag skaffa mig! :)
Nått jag helt missat är att man står gratis med bilen i 2 timmar uppe på taket i stan, bara trycka ut en biljett- alltid lär man sig nått nytt, den här gången av Carine.


Kommentarer
» Emma

Ja parkera på taket är ju jättebra egentligen, om man nu kan köra upp dit utan att bli jätteyr i huvudet :D. Jag tycker det är nog jobbigt att sitta bredvid när det snurrar så, haha!

Svar: kör man själv så kan man bestämma farten och då blir det inte lika snurrigt :))
Frida

2012-10-17 22:51:27
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback