En vanlig vecka

Tycker att jag skriver samma här hela tiden, men det är väl för att veckorna i princip ser likadana ut. Måndag babysim, i tisdags tog vi oss ner till Öppna förskolan en liten stund, igår var vi mest i stallet och grejade och idag blir det nog samma. Är toktrött på det här vädret det är som att man aldrig riktigt vaknar till under dagen, lite sool skulle inte skada. 
 
Jag har ju som jag sakt förut nästan alltid beslutångest vad det än gäller. Här hemma är det en aningen kalt på väggarna, just för att jag aldrig kan bestämma vad jag ska ha, men i söndags bestämde jag mig för att ha en tavellist på ena väggen i vardagsrummet. Åkte in till Örebro och fixade grejer och nu sitter den där på väggen, och blev hur bra som helst, det är det som är så konstig oftast blir jag nöjd därför fattar jag inte varför jag alltid ska vela fram och tillbaka- tur att den ibland lite bättre hälften här hemma hjälper till och bestämma så det blir nått gjort. 
 
 
Ingen big deal tänker ni och jag håller med :P

Kommentarer
» Madde

jag är likadan! vi har bott i vår lägenhet i ett år nu och vi har ingenting uppe på väggarna än :-P

2012-11-09 17:16:26
URL: http://madeleneberggrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback