En enkel torsdag

Så var snart den här veckan slut och helg igen. Massagen igår var aningen bättre än förra veckan och jag känner mig inte fullt så överkörd som sist. Har annars bla. hunnit med lite jobb nere i Sandviken, en sväng till Öppna Förskolan, stallet, umgåtts och julpyntat sen sist jag skrev. 
 
Imorgon åker vi till Jönköping för att hälsa på  Peters syster Karro och sambo, och på lördag tar vi oss vidare till Ullared, kan hända att jag är tokig och halvt galen men såå kul jag nästan längtar! :D Är det någon som vill ha nått speciellt medhandlat, hojta till i så fall så ska vi försöka få med det. 
 
 
Såhär såg det ut sist vi var där, i mars.
Kan tänka mig att det kommer bli en hel del
barngrejer även den här gången..:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback