Dagens

Om blickar kan döda så delade jag ut en förut. Var och handlade kommer ut och ska sätta oss i bilen, trodde jag ja, bilen bredvid har ställt sig packad på våran så det fanns inte en chans att komma in. Jag hade möjligtvis kanske kunnat tryckt mig in men Tuva i bilbarnstolen då? Han själv tyckte nog att han hade gjort en perfekt parkering, bara man själv kommer ut och in smidigt och bra, vore fint om man kollade att även den till vänster om sig kommer in i sin. Han ska vara glad att jag besparade honom två rejält fina dörruppslag på sin vänstersida!
Det var min dagens KALKON!


Kommentarer
» Madde

tack <3 världens sötaste tycker ju jag förstås!

hur slutade historien då? fick ni stå o vänta tills han kom eller begav du dig in och bad dem ropa upp i högtalaren inne på affären? ;)

Svar: med all rätt! =)
jag var på väg in men då kom han! ;)
Frida

2012-11-14 21:14:17
URL: http://madeleneberggrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback