Pojke eller flicka?

Ja det är den stora frågan, vad som gömmer sig där inne i magen? Känns som vi är dom ända som inte tagit reda på vad det är för kön, inte för att det inte gick att se (eller ja det vet vi ju inte) utan för att vi inte ville.

Gick in i vecka 35 igår och var iväg och mätte och tog prover. Den lilla växer som den ska, 32cm mätte magen och den har nu vänt sig och ligger med huvudet neråt.

150 och 145 har hjärtslagen legat på och då sägs det ju att det är en flicka, när hjärtslagen är över 140 slag/minut, även om man äter mycket apelsiner och gillar sött.
Men jag är nästan säker på att det är en liten pojke där inne och Peter en flicka.

Någon av er som har någon gissning?

Sägs även att om man har mycket halsbränna så föds den med mycket hår på huvudet, tjaa vi får väl se ;)

Kommentarer
» Madde B

Jag gissar på att det blir en liten pojke :)

2012-03-23 08:15:52
» eva

Jag tror det är en liten hästtjej där inne.

2012-03-23 15:54:10
» Emelie

Jag tror det kommer kika ut en liten tjej,

2012-03-25 13:44:24
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
» Johanna

Vi får en tjej men trodde helt klart att det var en kille före vi såg på UL. Jag har också BF om prick en vecka men iom att det är planerat snitt så skulle hon då behöva "komma" nu typ. Dvs en vecka i förväg. ;-)

2012-04-17 12:28:59
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback