Svar på kommentar

Fick frågan av en anonym person på bloggen här om dagen varför jag inte tävlar min häst själv?
En fråga säkert fler undrar över men inte vågar ställa.
Egentligen har det flera anledningar, just nu eller dom senaste 2 åren är för att jag inte vill, har inte haft någon lust alls, jag tycker att det är mycket roligare att vara med och se min häst hoppa 140 banor (nej jag kommer aldrig själv tävla 140) än att jag ska skrutta runt 120. Sen om jag ska vara ärlig så har jag nog aldrig egentligen haft någon vidare bra tävlingsinstinkt på banorna.

Hoppas att det gav dig svar på frågan, om inte hör av dig igen med en mailadress så kan jag svara mer ingående, skippar det på bloggen.
vs









Själv tycker jag att det är lyx att få ha det som jag har det
:)

Kommentarer
» Anonym

Jag nöjer mig med det svaret, var lite nyfiken bara :)

2012-01-15 11:27:50
» Frida

Vad bra! Ja och det får man vara, frågar man inte får man inget veta! :)

2012-01-17 12:48:32
URL: http://minimicro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback