När dagarna går

Så har jag hittat hit igen, vart har jag varit dom senaste dagarna? Det kan man undra, knappt så jag vet själv. 
Luciafirande på Öppna förskolan i tisdags och sen i torsdags har vi bott hemma hos mamma&pappa och varit hund- och husvakt. När man är husvakt ingår allt från bada badkar till skotta efter snäoväder, jag var bra nöjd när jag var klar! 
Helgen har annars gått lika snabbt som vanligt, i fredags var vi hos Annica&Pontus och blev bjuda på middag, plankstek, kan inte annat än säga att det var supergott, igår fixade vi julklappar i snökaoset och med en vecka kvar till julafton så är i princip alla klara. 
 
Imorgon har jag mycket att göra, städa, baka, fylla år, bli firad och fira Peter, Milli ska få nya skor och bli ordentligt vinterutrustad (äntligen!) så godnatt där ute. 
 
 
 

Kommentarer
» beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com) Skulle vara SÅÅÅ snällt!

» Madde

Alltså bilden längst till höger längst ner! Fifasen va gullig. Hur söt får man bli???

Svar: haha, tack madde :)) ja jag tycker ju givetvis att man inte kan bli sötare ;P
Frida

2012-12-19 10:12:31
URL: http://maddiseriksson.blogg.se
» Andrea

Lilla ugglan!! Gulle gull

2012-12-27 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback