fix och nästan färdigt

Har verkligen haft en toppen och kanonhelg på alla sätt. Stannade kvar i Jönköping och gick på julskyltningen innan vi rullade hemmåt igen igår. Så nu har vi dom flesta julklapparna klara, innan shoppingen hann jag även med en fika med Hanna. 
Dags att visa er lite från det vi fick med oss i lördags.
 
 
 



 


 
Fick även med mig täcken från hästavdelningen.
 


 
 
 
 


Nått av det ovan ska slås in och delas ut om några veckor :)
Kommer mer imorgon.
 
 
God natt! 
 

Kommentarer
» Madde B

Herregud vad grejer du shoppat! :D Va det olidligt mkt folk på Ullared eller gick det bra? Vi tänkte åka dit nästa helg men orkar inte stå i kö i timmar :P

Svar: ja det blev en del, men inte allt till mig ;P nej jag tyckte att det gick bra, visst var det trångt på vissa avdelningar men vi köade inget in och i kassan hade vi nog 3-4 st före oss. såå..:)
Frida

2012-12-04 06:50:31
» Anonym

Åååååå va mysigt! Va de mkt folk eller?? Måste åka dit innan jul jag med!

Svar: njaa både och, visst var det trångt på vissa avdelningar men som vi köade inget in och hade 3-4 i kö före oss i kassan. klart du ska dit! ;D
Frida

2012-12-04 08:17:47
URL: http://Maddideriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback