Dom senaste dagarna

Bloggappen har nu igen inte fungerat på några dagar och hela dagen idag har sidan strulat, såå i alla fall.
 
I fredags fick jag rycka in och jobba kväl, Malin, snäll som hon är, ställde upp och passade Tuva, innan jobbet var vi till ridhuset och övade inför luciashowen, 170cm klämde dom sig över, Malin&Milli- gisses! 
 
Lördag blev det också jobb, från lunchen till kvällen.
 
Igår hade jag stallet på morgonen och på eftermiddagen var vi iväg till ridskolan, luciashowen och höjdhoppningen. Gick inte lika bra som i fredags, igår klarade dom "bara" 160cm, men gjorde 2 bra försök på 170cm- jag skulle ALDRIG änns styra på och speciellt inte på en häst mer spänd än en fiolbåge! 
 
Idag har vi hunnit med lite av varje, bakning, stall, pulkaåkning för första gången och nu ikväll var vi iväg till jobbet på grötkväll! =) 
Kakorna blev inte brända, Milli var kanonrolig att rida, pulkan var uppskattad och grötkvällen var lika bra och mysig som vanlig, en bra dag!
 
 
 
Pulkan köpte jag på jobbet, för 149:-, lyckades ställa undan en på
fredagen och tur var väl det för på lördagen tog dom slut. Verkar gå
fort åt överallt nu och tar snabbt slut, men nu har vi en :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback