Hej och hå vad dagarna går

Babycafet i tisdags var mysigt, Carine och Theodor kom hit så trotsade vi regnet och tog en promenad ner till stan och på babycafet mötte vi även upp Anna och Travis. Några timmar där sen tog vi en vända på stan och passade på att äta lunch, runt kl 15 landade vi hemma igen, blev en heldag ute, på kvällen var vi ute i stallet :)

Igår hade vi återträff med Föräldragruppen, kul att höra alla andras versioner av förlossning och första tiden hemma + att få se dom små kottarna. På kvällen var Emelie här och hälsade på, allt trevligt med besök!

Dagen idag skulle jag kunna stryka ur kalendern- allt jag gjort har bara blivit fel och krånglat, Tuva skulle nog vilja stryka sin med.. Tur att det är en ny dag imorgon, då ska vi försöka fixa pass till lillchefen!

Innan jag kastar in handduken som dom andra två bredvid mig så passar jag på och säger grattis till Antons och Moas lilla Lovis som äntligen har kommit. En egen blogg har hon hunnit fått också, www.lovissvea.bloggplatsen.se om ni vill läsa mer om henne. Och på hästfronten säger vi grattis till Malins Morran som vann sin 6-årsklass i Grevagården idag med 100 starter, inte dåligt!

 

Grattis & god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback