1 vecka, 7 dagar

Har sen i förrgår försökt uppdatera men har av någon anledning inte gått, men gör ett nytt försök nu igen..

Gick igår in i vecka 39- en vecka kvar till den beräknade dagen D! Har försökt förklara för den lilla krabaten där inne att det är bäst om den kommer senast då, av flera anledningar, om inte annat kommer jag hinna bli sjukt rastlös, det finns inte änns en liten strumpa kvar att tvätta här hemma just nu och då är jag bara inne på tredje dagen hemma..

Var iväg i förmiddags till BM, mätte magen och tog prover. Magen hade dessvärre inte vuxit nått sen sist och ligger kvar på sina 33cm, proverna var i alla fall okej, ska tillbaka nästa vecka igen om den inte har kommit då redan för att mäta om den.

Kommentarer
» Moa

Hoppas den lilla tittar ut snart. Spännande att se vad som gömmer sig där inne!

2012-04-19 09:48:52
URL: http://moaswebblogg.se
» Lisa - dressyrryttare i tyskland

så spännande! Himlans nyfiken på vad det är för någon liten därinne! Jag kommer bo i Örebro föresten, så hoppas att jag får se den lille när jag kommer till sverige ;)

2012-04-19 14:02:59
URL: http://lisadressage.wordpress.com
» Indira

Märker att jag skriver i ett riktigt gammalt inlägg men jag undrar om du var orolig när din mage inte växte så mycket? Min växer fast inte så mkt som den ska enligt deras kurva så nästa gång så ska jag få gå på ultraljud om den inte växt på som den ska enligt dom då. Jag är sjukt orolig för att det ska vara något fel :/

2012-11-07 12:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback