Dags igen!

Har tänkt börja uppdatera här igen, mest för att några av mina nära och kära både åkt öst och väst och har lovat att dom ändå ska få ha lite koll på vad som händer här hemma.
Sen sist jag var här har det hänt en massa;
• Lägenheten har fått nytt kök så vi flyttade tillbaka hit i söndags, har under renoveringen bott hemma hos mamma&pappa.

 



• Milli tävlar på och har under sommaren varit med på bl.a. Strömsholmstävlingarn och Sunne som vanligt. Hon fick en släng av sin hosta i slutet av sommaren men med en kur av uppkokande aljer kom hon igång hyffsat snabbt igen :)

• Jobbet rullar på, jag är fortfarande kvar på Maxi och trivs även om jag saknar Sandviken ( eller mest jobbarkompisarna) grymt mycket ibland!

Lycka till mina vänner, Natta i Portugal och Sofia&Sofie tillsammans med Happy Walkgänget i Thailand, jag saknar er redan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback