Tävlingarna i Örebro

Äntligen ska jag uppdatera er om hur tävlingshelgen gick. I fredags när jag fick stanna hemma lyckades dom vinna 130 klassen, duktiga Malin & Milli! :) Chippen hade ett fjuttigt tidsfel.

På lördagen gick båda hästarna 140. Milli hade snabb tid i omhoppningen men petade sista hindret och hamnade på första utanför placering, synd, men bra gjort, banan var både maxad på höjden och bredden och hindren kom så fort så jag knappt hann med att filma.
Chippen och Malin debuterade 140 tillsammans med bara ett ner, hur bra som helst!

Söndag, samma som lördag, 140 för båda hästarna. Milli var lite seg i benen och hade två ner, men jag är lika stolt över dom tillsammans som alltid.
Chippen skötte sig lika bra som dagen innan, med ett ner.

Lyckades inte ladda ner någon bild på Chippen men dom finns på equipe.
Här är i alla fall Milli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback