Sista dan i november

Tyckte nyss jag skrev att det var sista oktober och ny månad och nu är vi redan på sista dagen i den!

Idag har Milli blivit veterinärbesiktad, hälsokollad, och var frisk som en nötkärna, härligt!

Tog en snabbsväng på stan förut, och blev lite fattigare men ändå 3 par byxor och en topp rikare. Frågan är om båda får stanna kvar eller bara ett par + dom svarta? Inte allt för bra bild kommer där nere..
Använde också mitt presentkort på Kicks som jag fick förra året, på tiden så det inte brinner inne! Så en parfym fick jag med mig hem.

Fortsätter att feja här hemma, lilla rummet storstädades och fick en julgardin idag.
Blev en tur till tippen också så nu finns det lite mer plats och lite mindre skrot i förrådet.

Nu ska dagen avrundas, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback