Ny månad och nya utmaningar

Tycker ni att mina inlägg är enformiga och väldigt tråkiga med text längst upp och bild längst ner så beror det på att jag får mobilblogga då vårat internet inte har kommit igång än, men snart så.

Haft ledig dag idag, vilket var både skönt och välbehövligt. Har fortsatt fixa lite här hemma så tillslut kanske det blir helt iordning, förhoppningsvis.

Hos hästarna har jag självklart varit också. Milli sprang på som ett X2000 tåg men kändes annars fin på slutet, hoppas hon är taggad inför helgen.
Chili skötte sig utmärkt även idag, helt själv på banan och i mörker och ett extra plus för hans byte snett igenom :)

Innan jag slutar ska jag bara försäkra alla om att jag inte har pesten, men att man är ett "hett samtalsämnet" på krogen fast jag själv inte varit där sen hmm PIP och alla sommarens fester är ju faktiskt rätt intressant.

Tack och god natt! :)

Idag får lilla Chili vara med på bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback