Hiss & Diss

I lördags hade jag faktiskt en ledig dag, åt på Indiska på kvällen, helt otrolig god mat där och naanbrödet ska vi inte prata om- MUMS! Några glas vin och en och annan cider slank ner också. Helgens hiss med andra ord.


Helgens diss är stickan som letade sig in i mitt finger någon gång i lördags. Fick ut den och allt var frid och fröj men vaknade igår av att det gjorde helvetiskt ont i fingret. Jaja ett spritomslag innan jag gick och la mig igår som jag tänkte skulle göra susen. TVÄRTOM vaknade imorse och det var ännu mer svullet, rött och varmt. Fick i eftermiddag åka till vårdcentralen för att få en titt på det, jovisst på väg till blodförgifting och 10 dagar med penicillin, men är det sant, ett sånt litet sår? Japp. Suck.
Den här fina saken pryder nu mitt finger, haha!

Kommentarer
» Anna

2011-01-10 23:17:28
URL: http://annfor.blogg.se/
» Anna

Haha! Hur gick det för mig egentligen?

Du får ursäkta den tomma kommentaren!

Men vilken otur du har! Hoppas det blir bättre snart, blodförgiftning är inte att leka med :/



Och jag håller verkligen med dig om klänningen, sjukt att den är så billig när den är så fin :)

Men det är bara att tacka och ta emot! hehe



Synd föressten att det inte blev någon träning idag, men vi får ta igen det på onsdag :)



Puss & Kram

2011-01-10 23:19:49
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback