Effektiv x2

Har varit effektiv i 2 dagar nu. Lyckades dra mig upp ur sängen 5.30 i torsdags och hann med en hel del innan monsterpasset 12-21.15 började. Igår hade jag en ledig dag men en massa inplanerat.
  • Var på banken och fixade dom sista papperna för lägenheten, på måndag eller tisdag får vi nycklarna.
  • Stoorstädade lägenheten.
  • Gjorde mig en aning mindre genomskinlig genom en solning.
  • Uträttade stanärenden.
  • Innan det var dags att ta fredag på riktigt var jag och Anna iväg på ett Indoor pass, ännu mer svettigt men som alltid lika skönt efteråt.
  • Kvällen spenderade vi hos Annica och Pontus.
Idag har jag haft ett aningen lugnare tempo, men en liiten promenad och tvättning. Var nyss ute och fixade & dolade men Milli och gjorde nattfint åt henne- min guldklimp:)

Vinet står på kylning och snart ska jag börja fixa med maten inför ikväll, Lövbiff med ädelost, vitlöksbröd och majskolvar sen är det bara att vänta in Peter, Madde&Mattias.





Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback