Uppdatering, tävling dag 2

Nej kunde inte hålla mig, lånade till mig Malins dator så ska uppdatera er om hur det går för oss.
Kom fram hela och säkra igår eftermiddag. Chippen hoppade en 120 med 4 fel, en rivning på sista hindret, vilket var synd.

Fortsatte idag med först 130 för Milli, 0-0 och kom på 4e plats. Sen var det Chippens tur, 130, 0 fel och suuperfin!
Sista klassen var en (nervös & spännande!) 140 för Milli. Klassen var indelade i olika heat, där varje har en varsin vinnare, 0a och Milli & Malin vann sitt heat. Vidare till den galnaste och dom snabbaste omhoppningarna jag sätt, 0 fel där med och slutade på 5e plats. Duktiga M&M!

Imorgon ska Milli få debutera 150 (!!), vi får se hur det går, håll tumma! :)
Plus är att vädret precis det jag beställde sol och varmt, tack för det.

Kommentarer
» Anna

Grattis! Va roligt att det gar bra för er :)

2011-04-17 11:46:34
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback