Toppen & botten

Tävlingshelg i Strömsholm fredag- söndag. Fredagens klasser 135 och 140 gick super för Milli som var supertaggad. 0-0 i båda och placerad. Bella och Lawito hoppade också bra med onödiga små fel. Blev en lång dag och sen kväll, några timmars sömn sen upp och iväg igen på lördagen, var det tänk. Men i stallet står min lilla pingla med svullet ben och är dessutom halt när vi tar ut för att kolla henne! Inget mer tävlade för henne den helgen med andra ord, så himla synd eftersom hon var så fin dan innan! Lawito och Bella skötte sig fin fint resultatmässigt på lördan båda kvalade till söndan och Lawito var nolla och placerad i 150- duktiga dom!


Millis ben har inte blivit bättre mer tvärtom och är ännu mer svullet så på onsdag får hon åka till farbror doktorn så får vi se. Jag vill att hon ska bli frisk nu på direkten!


Stackars


Kommentarer
» Anna

Grattis till de fina resultaten på fredagen men synd att hon inte mår bra nu, hoppas det blir bättre snart :) P&K

2010-10-12 15:25:53
URL: http://annfor.blogg.se/
» Annica

lycka till idag hos vetrinären. Puss o kram

2010-10-13 15:56:55
URL: http://spoile.blogg.se/
» lisa

nej stackars liten. Hoppas hon blir bra snart:) jag blir så irriterad, skulle ringa till dig när jag äntligen laddat på min telefon. Men tror du inte att min telefon är i nya zealand... Men, jag LOVAR, att ringa dig så fort jag får tillbaka den:)

2010-10-16 00:14:38
URL: http://lisiruskki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback