Det var på tiden

Har försökt komma in på min blogg flera dar nu men inte lyckats, men nuså kör vi igen.
Nu ska jag "släppa bomben", var som sakt på dejt i lördags, åt på Jacks och hade det trevligt med min vän Annica (tråååkiga jag, ingen ny kille här inte, den gamla kära är allt kvar;)

Min andra kära var vi till veterinären med förra onsdagen, hon har fått några konstiga utslag på benen som gjorde att hon såg ut som hon gjorde. Hon är nu lite bättre i benet och svullnaden har nästan gått ner helt men hon tycker fortfarande att det är obehagligt att röra på benet. Som pricken över i:et har hon fått fler utslag på manken och ryggen (självklart) så nu kan hon inte ridas för det. Hon som skulle med på tävling hela nästa helg- jag gråter krokodiltårar inombords! Bli bra snart, jag är ridsugen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback