Hopp såklart

För kallt, för varmt, för rinnigt, för täppt, för mycket nysningar osv. Fick bli hemma från jobbet idag, så nu hoppas jag att jag snart är frisk igen när jag inte har tagit ett steg utanför lägenheten idag.
Jag vill till stallet, flänga och fara som vanligt, hatar att vara inne och bli andfådd bara av att gå i en trappa.

I söndags var jag med Malin till ridhuset och fick hoppa ena hennes unghäst. Jättefin och rolig att rida, och jag har nog sakt det förr men en häst jag verkligen skulle vilja ha om jag inte hade Milli. Hoppade även "Bebis" efter det som fick jobba ordentligt med lite högre krav, välbehövligt för henne.
[trååkigt att inte ha några bilder..]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback