Fredag hela veckan

Jönköpingsturen var bara bra. God (och mycket) mat, trevligt sällskap med nya ansikten, vin och så lite shopping. Lurade med Peter och Nicklas till A6, efter 5 min fick jag stosa runt och trängas med folk själv, lika bra det.

Fredag imorron igen och tro inte att jag ska stanna hemma hela helgen i Karlskoga, nix imorgon ska Södertälje få sig ett besök men jag byter ut sällskapet den här helgen (eller fredagen) till Milli istället =). Tävling med andra ord och hon kommer nog vara överlycklig att få vara med igen!
Nu ska jag be till vädergudarna om bra väder så vi kommer iväg imorgon.
Godnatt!

Kommentarer
» johanna

nååå vad söt häst!!

2010-11-13 18:33:32
URL: http://everthiiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback