Är det sant!?

Tanken var att uppdatera helgen i söndagskväll, men en "liten olycka" hade hänt här hemma medan jag varit borta. Ett glas vatten hade "råkat" hamna över den lilla elektriska saken här hemma- datorn!! Så nu är den trasig för andra gången =(
Men efter regn kommer solsken och Eva som är våran räddande ängel för det mesta på jobbet, lånade ut sin minidator till mig så jag slipper vara utan- bästa du!

Tävlingarna ihelgen gick bra, seegt som aldrig förr med mycket starter, sena kvällar och tidiga mornar.

Det allra bästa av allt just nu är att Milli är bra igen och började ridas igår! :D Ingen är gladare än jag!

Kommentarer
» Malin Å

Wiee! =)

2010-11-03 08:33:35
» madde

gött för dig fritti=) bästa milli<3 pussa påna åt mig =)

2010-11-07 20:33:42
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback