Faluuuun

Fredan och helgen började såhär;

Vi tappade 2 hjul på samma sidan av transporten på vägen dit, KAOS!

En snäll man stannade och hjälpte oss få på däcken efter lite om och men, lastat ut hästarna på vägen, tagit muttrar från dom andra 2 hjulen osv. så vi kom av vägen.
Supertack till alla som stannade och ville hjälpa oss, från och med nu ska jag också börja stanna om någon står och behöver hjälp!
2½ timmes väntande i bilen och spöregn, sen kom Cissi och Tommy med en ny transport från Karlskoga.
Ur med all packning och hästarna, in i den nya och iväg den lilla biten som var kvar.
Fredag, fortsatte det spöregna hela dan, allt var i princip dränk under vatten och på framhoppningen satte man sig nästan fast, jag var inlindad i gummi från topp till tå, värre var det för Malin..
Milli hoppade 130 och blev placerad, debuterade 140 med 8 fel och Bella hoppade också 130, 140.

Lördag, började med regn men sprack upp till kanonväder! Milli hoppade 140, 0-0 och placerade sig 3a- sjukt bra! Bella hoppade en svår 150, hindrena fick jag i princip höja över mig själv på framhoppningen..
Söndag, och sista dan. Milli hoppade 140 och hade 8 fel, Bella med fast 0a och slutade 5a!
Våran helg i snabb uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback