Vad ska man säga

Vart ska jag börja?
Strömholmhelgen har varit mer är bra!
Kom fram säkert och hela, både transport och vårt boende på hjul.
Torsdag, första tävlingsdan. Både Bella och Milli hoppade 130 "framhoppningsklassen". Bella hade 4 fel och Milli 0-0 och så bra tid att hon vann, trots att halva banan blåste ner och ett hinder rasade under dom precis när dom var i luften, inte dåligt de inte! På kvällen var vi iväg med Örebrolaget och åt på Westerqarn.

Fredag, en lugn dag fram till 16.30 då Kval till Lilla Grand Prix, 1.40 började. Både Bella och Milli hoppade den klassen. Milli var 0a och vann sin andra klass! Helt otroligt!
Lördag, Bella gick 135 med 4 fel, Milli hade en tävlingsfri dag eftersom hon gick till final.

Söndag, Final Lilla GP - 1.40 och det gjorde dom kanon, Malin och Milli. Sist ut och hinder som min lilla häst aldrig sätt men det klarade dom galant med 2 ner. Se rundan på webben här; http://online.equipe.nu/sv/class_sections/9837/results#video

Milli 140

Bella framhoppning

Bild av Hannah. Milli 140 Finalen

Både plus och minus för solen också, inte nog med myggbett på hela kroppen, soleksem har jag (!?) fått i ansiktet också, men det var det värt!
Jättebra gjort av min häst och min vän!




Kommentarer
» Malin

Tack mitt lilla hjärta för en super rolig helg! =)

puss o kram

2010-06-08 07:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback