Från det ena till det andra

Om 11 dar är jag bostadslös på riktigt, i fredags skrevs alla papper och jag fick även postväxeln med x antal siffror, kommer sakna min lilla lägenhet!

Firade, sörjde med en lunch på stan och med white russian & vin på kvällen med trevligt sällskap, såklart.

Gårdagen bjöd på speedfestande, utgång och nattsällskap, jodå iform av min söta Sofia.

Idag har jag packat bananlådor högt och lågt här hemma, det är nog lika bra att jag köper ett eget hus direkt så jag slipper att flytta nått mer.
Har hunnit med en träning för Malin också med Milli, gick bra idag, nu när hon är trimmad av Malin så är det bara att åka med, lite onödigt att jag sitter och skavhoppar henne men då får hon i alla fall leka av sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback