första inlägget 2010

Sist jag skrev var jag uppe i Sälen och skulle ha maskerad. Jodå när nästan alla var iorningfixade så försvann strömmen, perfekt tajming! Vi började klura ut hur vi inte skulle "frysa ihjäl", tände brasa och ljus, men det var faktiskt inte värre än att den kom tillbaka efter någon, några (?) timma(r?), riktig mysfaktor hade vi när den var borta, fast bara lite mer än vanligt.

 

Mer skidåkning blev det och mer afterski också.

 

På onsdagen var vi på det nybyggda badhuset, Experium.

 

Torsdag och Nyårsafton.

Årets nyårsbild

Sälen över nyår kan inte bli annat än galet, kul och huuur bra som hellst
mycket mer behöver inte sägas.

Tack för ännu ett år =)

 


Kommentarer
» LYDIA

Är du möjligen ute efter en ny, vårinspirerad bloggdesign? Lucky you, för jag lottar ut en sån hos mig! Klicka på bildlänken till höger om headern så kommer du direkt till tävlingsinlägget :)



/Lydia

2010-01-05 13:50:50
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
» madde

väldigt snygga skidor måste jag säga ;)

2010-01-07 12:59:02
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback