Pause

Som ni märkt har jag haft en liten bloggpause på 2 veckor, men ändå verkar ni ha tittat in här dagligen :)
Börjar efter det lilla uppehållet med att berätta att vi bokade resa igår. I Mars åker jag, Peter, Simon, Malin och Christoffer till Thailand! =D Låt tiden gå fort!
Annars här hemma är det väldigt tomt, då några av dom bästa redan åkt dit, på obestämd tid! (Och en annan har flyttat tillbaka till Sunne).
Jag är glad för eran skull, men jag kan inte låta bli att vara lite ego och ändå skulle velat haft er kvar hemma. Ta hand om er kära vänner tills vi ses! =)

Kommentarer
» emelie

inte ett dugg avis pårä.. jäääkla du

2010-12-12 16:49:00
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback