Hmmpf

Skulle uppdatera när jag kom hem i söndags men datorn hade åkt på virus och har därför varit borta, igen, fram tills idag.
Tävlingarna gick iallafall bra. Hästarna har skött sig till och från, Milli och Chippen visade mest sina bitchsidor i sina boxar och retade gallfeber på grannhästarnas ägare! Annars så har dom hoppat bra, mest 4 fel rakt över, förutom Lawito som debuterade 150 med noll fel och placering, riktigtriktigt bra gjort!
Hann inte med och ta några kort, det gick i ett med 4 hästar mellan göra iordning och framhoppning men jag hittade några på Västerviks hemsida.



Malin & Milli

 
Malin & Chippen


Malin & Bella


Imorgon ska vi iväg på andra äventyr, om vi ska.


Kommentarer
» Anna

Haha, det låter bra det Frida! :)

Vart flyttar du nu då?

Tycker du flänger fram och tillbaka nästan hela tiden :)

Jag kommer antagligen hem till Sverige snart igen, inget som är klart och inget datum bestämt MEN när jag kommer hem så hoppas jag att vi kan ta igen lite tid tillsammans. Det var ju ett tag sedan sist!

Puss & Kram

2010-09-01 09:52:07
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback